studentklänning

Hittade en klänning på tradera igår.. :) Får se om 10 dagar om jag får den. Man ser inte så bra på den men den verkar vara väldigt fin. Magen verkar få plats i den också, ballongklänning är nog bra när magen växer.. :P
Om jag bara får den klänningen minskar stressen väldigt mycket, börjar ju få panik eftersom jag inte vet vad för klänning jag ska ha. kan dessa 10 dagar gå snabbt!!

eller åtminstonde 9 dagar, .. då är de ultraljud igen, då får jag se vår lilla bebis :D får se om h*n vinkar denna gång också, vi ska försöka få på video också, mycket mysigare än bara en bild. :)
påtal om bebis känns det som att magen är stor som en ballong, ändå är den väl inte så stor, för mig är den väl stor iomed att jag är van med att ha liten mage.. ingen sån här mage iaf. ^^ Haha.

Längtar längtar längtar till ultraljudet :D

522849-4

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du har ingen mage än jennie, det kommer bli mera;)

2008-04-12 @ 12:13:55
Postat av: Anonym

jag har en liknande sån klänning, ser nästan likadan ut, och med tanke på att dina pattar kommer växa som ogräs kanske du till och med kan ha den:P

2008-04-12 @ 13:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0