Välkommen till min nya blogg!

En ny blogg om mitt nya liv.

Ett nytt liv, ett nytt år, en ny pojkvän, snart en ny familj.



Vad människor än har att säga om "Unga mammor" så är jag less på det. Är det någon ny trend att blogga om unga mammor? Vad spelar det för roll, varför skriva om saker som inte rör ens liv överhuvudtaget.

Det är inget annorlunda, det finns ingen skillnad mellan unga mammor och "äldre" mammor. Åldern är bara en siffra.
Man är mogen när man känner sig mogen.

"elaka", "kränkande" kommentarer om min graviditet och mitt och min pojkväns val att behålla vårat barn,
godtas ej och kommer inte uppmärksammas, skriver ni nånting får ni inget svar, eran kommentar raderas och försvinner, precis som om den aldrig varit där.

Så enkelt är det.

Kommentarer
Postat av: Pyret

Hej och vällkommen till blogg världen :)

2008-04-11 @ 17:01:10
URL: http://spegelfobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0