Sitter och sitter..

Nu sitter jag här, räknar timmarna till Freddie kommer tillbaka. Känns jätte ensamt utan honom ju. Vant mig så mycket vid att han alltid är här. Fick ju iallafall mysa med Aron, det fick inte han ;)

Känns som om jag inte sovit någonting alls inatt, usch sov så dåligt. Somnade vid 3-halv 4, Ville egentligen inte lägga ner Aron i vagnen, men ska personalen kunna mata honom kl 4, och 6 så kan han ju inte ligga i min famn. Så han fick ligga i vagnen, det tyckte nog inte han heller om. Han har ju myst med mig och freddie hela dagen igår.

Vid 4 tiden igår så tog vi bort grimman, verkade ju så onödigt att ha den när han är så duktig. Han var utan grimman ända till halv 2 på natten. Så duktig min lilla kille. Han fick tillbaka grimman för hans syresättning växlade mellan 70 och 90%. Så jag antog att han inte behöver syrgas men en liten knuff med luft :) Så vi tog tillbaka grimman, Aron blev jätte förbannad, ville inte alls ha grimman, och hocus pocus, syresättningen låg på runt 90% helt utan syrgas.

Han har varit utan syrgas sen kl 14.00 igår. Så det är ett bra tag, han fick lite extra 3-4 minuter vid maten kl 8. Men annars har allt gått som en dans :)

Vilken kille. Duktigare liten kabrat finns inte.
Senare idag, om vädret tillåter, så ska jag, Freddie och Aron gå ut på en liten promenad :) Så bli så mysigt så. Min duktiga duktiga kille.

Från och med idag så är det också han som bestämmer hur mycket mat han ska få vid varje tillfälle, hela dagsmängden han ska få i sig är 300ml, men han får själv bestämma om han vill ha mer än 25ml ibland eller om han inte orkar och vill ha mindre.

Igår var han 43cm lång och väger idag 1920gram, så han har stannat lite i vikten från igår till idag. Men han får mer mat nu så vi får se :)

Jag och Freddie ska köpa en dator idag btw, en bärbar :) Haha vi ska betala hälften/hälften så det blir bådas. Då ska jag fixa photoshop å sitta å lära mig lite emellanåt när Aron sover :)

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva idag, kanske skriver mer senare, annars vet jag inte.


Kommentarer
Postat av: Knogen

Heeej tjejen, fan e så glad för er skull. Han e verkligen en söööt liten sak. Hoppas att allt e bra med er annars. <3

2008-08-17 @ 13:27:00
URL: http://jiingii.blogg.se/
Postat av: tinkerbellan

man kan nästa tro det e Gabriel på den bilden.. så lika.. så fina

2008-09-04 @ 09:07:23
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0