Utskrivna!

I torsdags åkte vi tillbaka till UAS, för ögonundersökning, vägning, andningsregistrering, och blodprov.
Vi fick stanna över natten då andningsregistreringen skulle ta 12h.
Ögonundersökningen gick bra. Det har inte blivit något värre. Andningsregistreringen var också bra, så vi blev utskrivna igår. Efter 11 veckor så slipper vi äntligen de där stället.  Nu behöver vi bara åka tillbaka för ögonundersökningarna och såna saker. Så på torsdag ska vi tillbaka för ögonundersökning, få träffa en sjukgymnast, och göra ett hörseltest.
Igår vägde han 2144gram och var 44,5cm lång. Stooora killen.

Så igår firade vi utskrivningen med kräftskiva hos mamma och pappa med alla deras grannar. Som vanligt så blir alla så förvånade över hur 'liten' aron är. (Han är ju faktiskt stor nu!!)
Det blev lekar, kräftor (jag åt sallad) dricka, och snack.
Vi gick väl hem vid 11 tiden. Jag somnade nästan direkt jag.

Idag vaknade jag av att Aron var hungrig vid 8 tiden så gick upp då och matade. Vart vaken sen dess, inte gjort så mycket. Ligger och myser med Aron just nu. Han ligger dock å sover så han har det nog mysigast. Senare idag ska vi gå å fika hos Emelie. Annars på dagen vet jag inte vad vi ska göra. Helgo skulle kanske komma förbi senare. Vet inte när dock, de får Freddie hålla koll på.
Jag måste nog försöka städa lite också. This place is a mess.



ääh kanske skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: Elinasmamma

Guud vad skönt för er :) Hoppas allt går bra nu när ni är hemma :):) <3

2008-08-23 @ 16:53:26
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/
Postat av: Freddie Olsson

Snacka om att aron är morgon pigg ligger helt vaken nu kl 6 och försöker krypa runt på mig.. Aja vi får väl se när vi ses idag kanske sover bort hela dagen :P pussssssss pussssss Älskar dig |----------------------------------------------------|

mer än så mkt glöm inte det :)

2008-08-24 @ 06:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0