Happy Birthday To You...


♥♥♥

Du har alltid funnits där för mig,
Vilka misstag jag än gör, finns du där för mig.
Jag önskar att det fanns ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig,
men det finns inte, kommer aldrig finnas.
Jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig, vill inte tänka på det heller.
Hur som helst vill jag att du ska veta att jag uppskattar allt du gör för mig, för oss.
Glöm aldrig bort vad du betyder för mig.
Grattis på födelsedagen Mamma.

♥♥♥


Jag kommer alltid älska dig.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dig

2008-12-18 @ 10:06:37
Postat av: theodorsmamma

Hejsan:D Vilken söt liten kille du har:) Suttit och läst nästan hela din blogg satt och grät jätte mycke...Vilken liten kämpe:)

2008-12-21 @ 18:20:08
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0