Jul, Jul, Strålande Jul...

Har i princip alla julklappar klara,
Har lite saker kvar som jag väntar på att få hem, annars är allt klart. Wippie.
Ska iof köpa en julklapp till, till Freddie från Aron, myspys.

Jag längtar så till jul. Att få fira med min 'nya' familj, Aron och Freddie. Planerna var först att vi skulle åka hem till mamma och pappa för att fira jul, men nu blev planerna istället att vi ska åka till jakobsberg för att fira hos min morbror och hans sambo å min kusin.
Så blir jul med hela släkten på mammas sida,

Dagen efter ska vi åka till Arons farmor och farfar för lite mer julfirande.
Blir nog evigheter av julklappsöppnande för oss. ojojoj. Men det blir ju så när det är så lätt och så roligt att köpa julklappar till Aron.



Jag skulle ge dig hela världen, om jag bara kunde.
Det finns ingenting jag inte gör för din skull.
Du är det vackraste som någonsin funnits, och någonsin kommer finnas.
Jag älskar dig.

     

[Klicka för stor bild]



Kommentarer
Postat av: knogen

Så gymt sööt han är :)

2008-12-13 @ 16:30:16
URL: http://jiingii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0