Nobody Is Sad On Christmas Eve...

Nu är det snart bara 2 dagar kvar till jul.
Och alla mina julklappar är färdighandlade. ÅH VA SKÖNT. Vill inte köpa nå mer julklappar, vet inte och vill nog inte veta hur mycket av mina pengar som gått åt till julklappar. Och än är inte alla betalda, nejdå, en julklapp på faktura som inte är betald än.

Men sånt man får ta helt enkelt, skönt att man inte behöver köpa massor av julklappar till varje person i släkten, tack å lov för julklappslotteriet.

Ska bli så kul å se vad Aron får i julklapp av alla, vi vet i princip bara vad han ska få av oss, ingen aning om vad han får från mormor/farmor/moster/gammelfarmor/faster osv. Så det ska bli spännande.

Planerna för Jul är iallafall att vi åker till morbror, firar jul där,
och därefter fira jul hos Arons farmor å farfar,

dagen efter det däremot blir det att fira Arons gudmor som fyller hela 20 år.
Fullspäckad vecka nästa vecka.

Åh vad jag längtar till julafton.
Fira min första julafton med min älskade pojkvän och våran älskade son.
Ska bli så underbart.








Kommentarer
Postat av: marie

underbart. är neos andra jul men han kommer nog märka mer iår är förra året då han var så liten:)

2008-12-22 @ 21:54:24
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Pyret

Ja se hur glad Aron är för att få fira jul :P fatta hur otroligt mycket paket han kommer få

2008-12-23 @ 16:28:15
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0