People Suck!

Ibland så ser man på nyheterna om människor, helt sjuka människor som förmodligen/måste ha nån psykisk störning, som kan skada sina/andras barn. Helt oskyldiga barn. Som inte tvekar för att ta dessa barns liv.
De finns alltså såna här människor och när jag läste denna artikel så mår jag illa, hjärtat krossas och jag blir helt förstörd. Hur kan människor vara så totalt störda i huvudet att de kan göra något sånt här!?
Vad är det för fel på dom!?

Jag känner att jag måste skriva ut här i bloggen, så upprörd är jag, skulle nästan kunna gå in till Freddie, och väcka honom bara för att få diskutera detta, men det gör jag inte. Han får sova.

Men alla människor BÖR inte, FÅR INTE, ha barn.
Det är såna regler och normer på att få adoptera barn, då är de tammefan viktigt att se till att barnen kommer ha det bra, kommer till bra föräldrar. Men alla andra människor, deras barn spelar ingen roll. Det är helt sjukt!

Vissa människor borde inte få leva!

"Storbritannien rasar: Hur kunde de låta "Baby P" dö?"
känsliga läsare varnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0