You Give Me Fever...

Har inte kunnat logga in på min blogg, därför det inte uppdaterats något. Vet inte vad det var för fel.

Igår var vi på BVC, hjärtat vägde ca 4800gram, och var 57cm lång, Huvudomfånget 39cm lång.
Han fick även första vaccinet igår, usch det var inge kul, fast det tog inte så lång tid innan han hittade dom där jätte fina mobilerna som hänger ovanför skötbordet på BVC. Tänk så mycket kul det finns på BVC.

Om 2 veckor igen ska han ÄNTLIGEN få RSmedicinen. Vi behöver "bara" betala 900kr för att vi redan bealat 900kr till Arons mediciner. Alltså, RS medicinen kostar 1800kr. Vilket förklarar varför alla barn inte får den.
Så iallafall om 2 veckor, så har vi först ögonkontroll på morgonen, sen ska vi ner till 95F där han får medicinen.

Som tur är har han klarat sin förkylning galant, han sov bort söndagen sen så mådde han bättre, han har fortfarande varit lite tröttare än vanligt men det gör inget, det är jag också. Usch tycker inte om förkylning.

PS Finns söta tomtebilderbilddagboken.

 
Min alledes egna lilla tomtenisse :)




Kommentarer
Postat av: Nanna

Hej! Du RS vaccinet kostar ännu mer, uppemot en 5 tusen har jag för mig, men man behöver inte betala mer än 1800 eftersom högkostnadsskyddet går in då, det var tur för oss det! Ursöt tomtekille :)

2008-12-05 @ 09:27:36
Postat av: Anonym

Så söööööööööööööt tomtenisse ni har!

Kram/Luyinga

2008-12-09 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0