Don't You Understand...

Ja så helgen då, slutade som en spännande helg.

Tjejdag i fredags, Moa och Sandra följde med mig och Aron till coop då vi skulle handla till julbaket, pepparkaksdeg, lussebulls ingredienser, apelsiner, (vad det nu heter), marsipan,  sen lite mat till oss.
Sen gick vi hit, och snackade skit, tittade på gamla bilder, och hade det mysigt, Aron visade sin kärlek till moster genom att kräkas ner henne.


När Freddie kom hem åkte Moa och Sandra iväg med Sebastian och jag och Freddie myste lite, sen så spelade han sitt nya efterlängtade spel hela kvällen. Jag somnade när jag skulle natta Aron.


Yey, Alice och Kevin i final!


Igår åkte jag och Aron med mamma och Kim till västerås, de skulle köpa jacka å skor till Kim, å jag kände att vi ville följa med och titta lite.

Köpte ytterligare 1 till julklapp till Aron. Jag kom på att vi inte hade köpt nå leksaker till Aron så när vi kom hem från västeårs åkte jag och Freddie och Aron till leklust, där hittade vi två leksaker till Aron, (han fick själv vara med och välja)
Så nu är vi uppe i 800kr och 7 julklappar.

Senare på kvällen åkte vi till Arons farmor för Freddies kusiner kom från mönsterås och ville ju självklart hälsa på Aron. Så vi var där till halv 2-2 tiden och åkte hem sen.
Vi tog med oss Marcus och han sov här, Freddie och Aron somnade lika snabbt. Så jag satt vaken och väntade på att mamma skulle ringa så jag kunde berätta att Marcus sover kvar här.

Pappa ringde och hade kommit bort från mamma och Ronny och befann sig i sundbyberg.
Det hade blivit massor av missförstånd, så mamma och pappa var osams en stund.
Jag åkte till sundbyberg halv 4 för att hämta pappa. Jag har aldrig kört till min morbror och moster så jag körde vilse, för långt, hade dåligt batteri och trodde att telefonen skulle dö innan jag kom till pappa.
Men telefonen var snäll och överlevde.
För detta spektakel tjänade jag 1000kr. Min pappa ville gärna hem och ville hellre betala 1000kr till mig än en taxi.

Senare idag ska vi till min farmor och farfar och dekorera pepparkakshus. Mysmys.
Nu tror jag min kära busbebis vill ha mat, i annat fall ska jag gå å hoppa på min pojkvän, bara för att det är så kul.



Btw i fredags hittade Aron sina fötter, å dom var jätte roliga.




Kommentarer
Postat av: Pyret

allt ska göra till jul, jul mat, jul godis, jul klappar, jul fint, jul pynta, jul stämmning. Ah det är kanska mycket förberedelse för EN dag (men med rätt männikor är det resan dit som är det roliga :P)

2008-12-09 @ 15:16:01
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0