bebisbebisbebis :)

Helgen har varit en effektiv helg känns det som.

I fredags
åkte jag och Emma till västerås, sprang runt i tusentals affärer men hittade bara en present till min kusin.
Men de va ganska mysigt iallafall. Trevlig dag. Kändes bra att umgås med Emma för en gångs skull, och inte bara på lunch rasten. :)

Efter västerås så skulle älskling sälja sin bil, åt någon som aldrig dök upp, eller aldrig hörde av sig. Idioter. Han hade städat den, damsugit å grejjer, men vi beslöt oss för att vi fixar till den och behåller den. Den är mer bebissäker än min lilla golf iaf :)

Sen var vi bjudna över till mamma och pappa på kvällen för att äta middag och mysa litegrann. Grillat är aldrig fel så varför inte :) Vi åt, pratade och hade de trevligt. Sen började vi prata om bokmärken, så mamma gick ner å hämtade mina och Sandras gamla bokmärken. Ibland saknar man verkligen att vara liten. Kul hade man iaf.

Lördags
åkte jag å freddie först till Västerås, åkte till Media Markt och köpte en GPS till pappa, sen kollade vi bara allmänt runt där.
Åkte till Toy'r'us och köpte ännu en present, fast från Sandra till Julia.
Sen när vi kom till Enköping igen fick vi åka ut till klubbholmen och hämta pappa å micke, och skjutsa dem till sina bilar.
Sen återupptog vi färden mot Uppsala och skulle titta på/köpa en vagn. Jobbigt när dom bygger om överallt när man försöker följa en GPS, vi körde en stund på en cykelväg, som enligt GPSen var en bilväg tydligen.
Men tillslut hittade vi iaf, och vagnen såg jätte fin ut. Lite slitna däck, och lite slitet handtag, annars är den jätte fin.
En Emmaljunga Edge 2002. vi fick med insektsskydd och regnskydd också. :)

Den ser mycket finare ut i verkligheten än på bilden, är en dåligt tagen bild.

Söndags
Så åkte jag, Freddie, och Syrran till jakan, först till IKEA, gick runt där nån timme, efter lite handlande, sen åkte vi till Kusin Julia som fyllde hela 7 år. Så då var de dags för kalas med kakor, bullar, och RABARBERPAJ :D gud så gott.
Blev ju lite lekandes med Barbiedockor där. Sandra sken som en sol och verkade ha jätte kul. Tror hon också saknar att vara liten. Haha.
      
  
Sen åkte vi hem till mamma och pappa för att jag skulle sälja min kära ödla pödla, så nu är min skönhet borta :(
Min lillebror har tydligen skaffat en kanin också, en jätte söt liten flicka, fluffig också. Så hunden gick på högvarv där hemma. Tvingade pappa att ta med honom när han skulle till båten. Han behövde nog komma bort och få lugna ner sig lite.

Hittade en jätte fin babysitter på blocket igår också. Ska köpa den idag. Känns så mysigt att köpa saker till bebis, ska bli så kul när bebis kommer. Längtar som fan. Känns jätte bra när allting blir billigare än vi trott också, då kan vi lägga ner mer pengar på bilbarnstolen och köpa den vi vill ha ;)
wiie.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Fin blogg, var med och tävla om sommarens hetaste produkter här: http://jonaeson.blogg.se/2008/may/tavling-1.html?_tmp=20ed9100019016f369fee86df9933a45ce3894c9

2008-05-26 @ 12:37:38
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0