Helgen..

Denna helg har kännts lång, kanske för att jag varit ledig i fredags också, eller också för att vi fått ganska mycket gjort..?

I Fredags träffade jag Syster ett tag :) Vi åkte ner till donken och åt litegrann, snackade skit, sen åkte vi hem hit, å syster fick se hur jag å Freddie bor, Testade även klänning till studenten så de ser ut som jag slipper gå naken ;P Sicken tur :)
Sen kom älsklingen hem och jag vet inte riktigt vad vi gjorde, jo vi åkte till Coop bygg å köpte nån slang och installerade diskmaskinen, så nu har vi diskmaskin :D

I Lördags åkte vi fram å tillbaka till återbruket, slängde massa kartonger och lite onödigt tjafs som fanns i lägenheten, riktigt skönt å bli av med allt. Sen åkte vi och handlade och bakade värsta chokladtårtan ;P Skulle vara nån kladdkaka men såg ut som en chokladtårta, men är väl egentligen samma sak.
Vi gjorde också lite smoothies å drack :) Toppenbra, nyttigt och gott. Vi upptäckte blendern som funnits i skåpet hela tiden så vi tänkte att vi skulle använda den. Så har blivit en smoothies om dagen ett tag nu. Super gott.

Igår så bjöd vi över mamma och pappa, marcus följde också med, och smaskade i sig kakan, och kaffe.

Igår kände jag för första gången sparkar med handen, kändes mycket häftigare i handen än i magen tycker jag. Försökte väcka Freddie för att få honom att känna också men vet inte om han kände nått.  Men han har lång tid på sig att få känna sparkar :)



Kommentarer
Postat av: Pyret

Uuuh Diskmaskin :P Lyxigt

2008-05-20 @ 21:17:33
URL: http://spegelfobi.blogg.se
Postat av: Jennie

Haha hellre diskmaskin än att diska för hand ^^
även om det bara är en bänk diskmaskin ;)

2008-05-21 @ 12:15:13
URL: http://jenlon.blogg.se
Postat av: Pyret

jo faktist, lite mer praktiskt och tar mindre av änns tid och energi :)

2008-05-23 @ 02:54:20
URL: http://spegelfobi.blogg.se
Postat av: Jennie

Haha yes yes ;) It's wonderful ;)

2008-05-23 @ 10:43:10
URL: http://jenlon.blogg.se
Postat av: Caroline Johansson

Heej gumman !
Guuuud GRATTIS !!!!!!!!!!! :D:D
Fick höra från Emma här om dagen, gud vad glad jag blev för din skull, herregud ! :D

Du, försökte gå in på din bilddagbok, men man var tvungen att vara vän med dig :P
Bli vän med mig ;P "Liiine"

Puss

2008-05-27 @ 08:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0