And It Hurts With Every Heartbeat...

Ja nu sitter man här, Aron är nybadad och somnade ganska direkt efter, det är väldigt jobbigt att bada.
Borde egentligen gå å duscha nu när han sover, men är trött och sitter här en stund istället, Har ju lite tid på mig innan vi ska iväg.

Vi ska till Uppsala idag, UAS, det är 2 mån kontroll för Aron, han skulle ju blitt 2 månader igår, enligt beräknat datum. Men snart är han 6 månader. Jadu så det kan gå.

Iallafall vi ska vara i uppsala kl 14.30 så behöver inte åka förän halv 2. Woho. Mycket bättre när man kan få tid på eftermiddagen istället för morgonen. Hatar att sitta å köra när jag vet att jag är trött.

Kommer skriva om hur det gick, förmodligen senare ikväll om jag får tid för det, annars blir det väl nån annan dag här.  Nej nu ska jag gå å tvätta mig så man är någorlunda fräsch, iaf tills Aron ska äta igen när han vaknar. Haha.



Nehepp det ska jag inte alls göra, för nu har bushjärtat vaknat, Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de gick bra! jättefin bild:D

2008-11-19 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0