I'm A Nightmare, A Disaster...

Ibland händer det att man hittar bevis på att vissa människor ABSOLUT inte ska ha barn, att det finns människor som använder sina barn som nån sorts sjuk spelpjäs i sitt sjuka spel.
Igår hittade jag ett bevis på detta, många andra såg nog detta också,
och är man en frisk människa kan man knappt se klippet, det är så hemskt, dessa människor förtjänar att sitta inburade i fängelse, och aldrig ens tänka tanken på att skaffa barn.

Men det är ju så att alla får skaffa barn, så även dom hemskaste människorna får ha barn, och använder sina barn till helt sjuka saker.

Föräldrarna i detta klipp använder sina barn till att slå varandra. Slå sina syskon och andra barn blodiga. Och det enda man hör från pappan är hetsord, "I don't care" "he started it"

Hur kommer det sig att dom hemskaste människorna har barn?



OBS känsliga tittare varnas!

Hur kan man göra så mot sina egna barn? Det gör ont i hjärtat och själen att se detta.
Sitter med tårar i ögonen när jag ser detta och tänker att det finns människor som gör såhär.




Kommentarer
Postat av: Marie

ursäkta min svärord men fy fan de där gör mig sååå jävla arg så de finns inte. vissa ska verkligen INTE ha barn. sjuka jäkla människor fyyyyyyy......

2008-11-21 @ 16:29:29
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: tinkerbellan

undrar hur dem blir som vuxna?!

2008-11-21 @ 22:09:20
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Madelene

jag kan inte titta.. jag vågar inte.. mår för dåligt.

2008-11-22 @ 19:33:02
URL: http://minevelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0