Wherever You Go I Will Follow...

Idag har vi träffat syster yster/moster.
Vi tänkte att vi vill ju faktiskt träffa henne innan hon åker till USA  för en vecka (Åh vad jag avskyr henne för det, jag vill med till USA)
Hon skulle gå på BH jakt så vi gick mot Åhlens. Innan vi ens kommit in så mötte vi på gamla grannen Maja, vi pratade lite med henne och inväntade att hennes mamma Marie skulle komma så vi kunde prata lite där. Dom skulle åka till Australien imorgon och besöka Majas pappa.
Alla får åka utomlands men vi får stanna hemma. Världen är orättvis.

Senare gick vi upp på Lindex och syster hittade 2 behåar som hon köpte. Även där träffade vi på Marie å Maja igen så Marie fick gosa lite med Aron då han faktiskt var vaken.
Sen gick vi vidare mot Kakelugnen för syster var hungrig. Jag fick lite fika, kladdkaka och cola.
Vi mötte även barndomsvän Johanna. (en av Sandras bästa vänner då vi var små) Så vi satt där, pratade med henne och hennes vän, hon fick gosa lite med Aron hon också. Alla vill gosa med bushjärtat.

Efter det gick vi hem och Aron somnade i vagnen, fast han vaknade ganska snabbt igen och var hungrig. Men nu sover han igen. Freddie är just nu och köper kebab till oss, mums. Kände bara att idag vill jag vara onyttig och var så sjukt sugen på onyttig mat.

Senare kommer farfar Micke och ska försöka starta golfen. Tydligen så har vi väl glömt stereon på i bilen så den har laddat ut. (Till mitt försvar körde freddie bilen sist) Och eftersom Freddie fått lämna tillbaka jobb-bilen så behöver vi en annan. Plus startkablar så får vi se om golfen startar.

Freddie var på kurs idag, förra projektet är ju slut så nu är det dax för nya, så nu ska han jobba i uppsala igen. Stackars liten.



Is there any sight better then the love of your life?

NU kom freddie, yes, dax för mat!




Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag får int häller åka utomlans, jag måste också stanna hemma

2008-11-13 @ 12:32:20
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0