Remember When, We Never Needed Eachother...

Nu sitter man här, hos Arons mormor och morfar, vi har blivit bjudna på mat här ikväll. Mysmys. Vi har ju inte kunnat vara här på ett tag, det har ju varit sjuka här nästan hela familjen. Men nu är de friska igen.
Jag har snott åt mig Sandras dator, Ska försöka kontrollera stavfelen men finns det några ynka är det för jag inte är van vid hennes tangentbord.

Vi var ju till Uppsala idag, det har jag ju redan skrivit om så skriver inte det igen.
Mormor följde med som sällskap. Sen åkte vi och handlade lite. Jag skulle bara ha diskmedel, tvättsvampar och trasor, underbara mormor köpte det åt oss.

Inne på affären träffade vi även på Maggan, min farfars brors fru. Henne var det evigheter man träffade. Men nu fick hon äntligen träffa på lilla Aron. Även hon har ju tittat på sjukhuset sa hon. Det var trevligt.

Nej nu kommer snart Freddie hit. Ska hjälpa mamma lite med maten.



gamla bilder, är hos mamma å pappa.




Kommentarer
Postat av: Melissa

Tack för att du tänt ett ljus! Visst var det en bra sajtidé?



Mysigt med vuxenhelg... glöm inte bort att pussa på varandra också...

Kram

2008-11-14 @ 23:27:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0