Where Ever You Go, Let Me Go To...

Denna kväll har jag, skjutsat mamma och pappa till min faster.

Sen åkte vi, Jag, Freddie och Aron till Sandra och åt tacos, snackade skit och dampade allihopp på Chiko. Han är så mysig ibland men med Aron i närheten blir han en mardröm.
Vid 10tiden gav vi upp och åkte hem.

Underbaraste älskling laddade ner 'Phantom of the opera' som vi skulle titta på. Knappt halva filmen har gått och vad gör ju då inte min underbaring, jodå han sover. Jag börjar känna mig trött jag också men ska hämta mamma och pappa sedan när de ringer. Hoppas det inte blir för sent.

Aron har fått en body av Sandra idag. En body där det står "I hjärta NY". Kunde tyvärr inte göra ett hjärta, Freddies dator och jag är inte riktigt sams alla dagar. Men ni lär ju få se en underbar bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0