I Once Was Lost, But Now I'm Found...

Just nu sitter jag här väääldigt uttråkad, Aron ligger brevid här i soffan och sover, han har varit en otroligt snäll pojke inatt och sovit större delen, bortsett från då han velat ha mat. När han väl vaknar och ätit så tänkte jag gå ut i det fina vädret men egentligen så vill jag inte gå ut själv men vi får väl se. Kanske finns nån att ringa å höra fall nån vill gå ut. Det värsta med att vara ledig är att alla andra jobbar eller går i skolan.

Usch jag har så tråkigt att jag inte ens kan komma på något att skriva här så detta blir tydligen ett kort inlägg.
Lägger däremot in lite bilder.


Arons mössa han fick av sin mormor.











Arons första blöjor, som var förstora när han föddes.












Arons blöja VS Liberos newborn blöja 2-4kg

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

oh.. hehe vilken idee.. tror jag ska göra en sådan jag med.. kram

2008-10-08 @ 14:00:25
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Oj vilken skillnad, och vad pluttig han måste ha varit.

Min son föddes normalstor men var ju jätteliten. Nu är han snart fem månader och det är svårt att minnas den där nyfödda lilla bebisen.

2008-10-09 @ 14:56:32
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0