I'm Lying Alone With My Head On The Phone...

...Thinking Of You 'Til It Hurts.

Veckorna går så fort nu, det känns som att tiden springer förbi och man hinner inte med. Man har så mycket man egentligen vill göra men så lite tid. Vissa dagar hinner man göra super mycket, medan andra hinner man knappt tänka. Men det blir ju så mitt upp i alla blöjbyten och matningar.

Dopet kommer snart, en vecka kvar. Vi pratade med prästen igår om hur hela cermonin (vet inte om man kallar det de?) kommer gå till, vad vi föräldrar ska läsa/säga och vilka psalmer vi vill ha med. Var en riktigt trevlig präst vi får, som tur är. Ingen jag träffat tidigare dock. Aron sov igenom hela mötet med prästen, vaknade till lite precis innan prästen skulle gå.

Han kan sova lite längre stunder ibland. Nån timme åtminstonde, men allt handlar ju om hur sugen han är på att sova. Egentligen så vill han väl vara vaken hela tiden, men efter ett tag orkar han helt enkelt inte. Hans sovrutiner är fortfarande lite knepiga, somnar sent, men sover åtminstonde på nätterna, med undantag för mat.

Idag (eftersom kl är efter 12) så är Aron 1 månad korrigerat. Det är en månad sen hans beräknade datum, alltså även en månad sen operationen. Känns som mycket längre sedan.
Vi var till bvc i tisdags. Aron vägde då 3820gram och var 53cm lång. Huvudomfånget kommer jag inte ihåg. Så till nästa tisdag hoppas vi på 4 kg!

Idag så har jag och Aron varit och träffat Madde. Haha det är förvirrande att känna två Madelen/e som båda två har barn. Men iallafall vi var och träffade Madde som har Melissa, hon var dock inte med utan hon var på dagis. Vi gick runt lite på stan, hon behövde köpa vantar till Melissa så vi var in på H&M.
Efteråt blev Aron superhungrig så vi gick till boulevard och jag fikade och Madde åt en sallad, och Aron fick också äta. Han blev så lycklig så.
Sen gick vi hit för jag behövde slänga in tvätt i maskinen.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, jag har varit och handlat, Aron sov och Freddie nördade sin telefon. Han har skaffat nya spel på telefonen. Så det har varit en lugn dag här hemma.

Vissa människor borde skaffa sig ett eget liv istället för att bråka med andras!


Gosh You're Beautiful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0