I'm Slowly Getting Closure...

Wiie bakbakbak, Igår spenderade vi näst intill hela dagen bakandes, Det var jag, Arons farmor, faster och farbror. VI bakade för fullt, vaniljbullar och kanelbullar, tyvärr verkar inte vaniljbullarna smaka allt för mycket. Men men dom var goda iallafall. Vi bakade 4 satser med bullar så det blev en massa bullar. Aron sov sig igenom hela bullbakandet, han låg och sov i Fannys säng och brydde sig inte alls om omvärlden. Han vaknade när vi var klara, men somnade om igen.

Innan bakandet gick jag och Aron ner till H&M, han har ju vuxit ur mössorna så var tvungen att köpa två nya så får vi se hur länge dom håller. Missade BVC tiden, då jag tycker stänger ute mitt larm på telefonen, har sovit så lite dom senaste dagarna att jag inte hör larmen. Har sovit max5h varje natt nu ett tag, med uppehåll för matning, ibland inte ens det. Har fått så svårt att sova. Aron är jätte duktig däremot och sover så snällt så, förutom inatt. Vi testade blanda lite babyplus 2 i maten, men det var nog lite tidigt än, han fick jätte ont i magen igår kväll och blev nog hård i magen också, han bara skrek och skrek. Freddie tog honom och jag fick sova, Underbara Freddie.

Tyvärr tror jag han kom försent till jobbet imorse, Jag vet inte när han somnade men han kom in med Aron till mig halv 6 och frågade om jag kunde mata, jag hoppas att han fick sömn innan det också. Jag somnade nästan direkt med Aron efter jag matat honom så jag har sovit massor inatt, hur underbart som helst, det behövdes.

Ska till uppsala om nån timme också, ögonkontroll, vi ska vara där 12.20 så ska åka strax efter 11. Är inte ett dugg sugen på att åka till uppsala egentligen. Trött på uppsala! Skulle behöva städa, handla, planera inför dopet. Men ögonen är ju lite viktigare, men förhoppningsvis är dom bra iallafall och vi inte behöver åka dit förän om ytterligare 2 veckor igen, om inte längre tid, men blir nog två veckor.

På torsdag ska jag klippa mig, nervöst! Men det blir nog bra, hoppas jag. Vi får helt enkelt vänta och se. Kommer nog bli väldigt ovant ett tag. Hoppas bara det blir bra, annars vet jag inte hur jag ska lösa det, löshår eller något.
Även smörgåstårta på torsdag men det har jag ju redan skrivit så de vet ni som läser ofta.

Jag och Aron åkte och tankade bilen igår också, på kvällen då han skrek så kom jag på att bilen måste tankas om vi ska kunna komma till uppsala, så vi tankade sen körde vi runt en stund, åkte runt halva enköping nästan, åkte ut mot bresse också, såg 5-6 rådjur som stog vid sidan av vägen och åt. Tog ett tag att se att de va rådjur för det var helt svart där ute, inga lampor förutom mina på bilen, och dom är ju inte speciellt bra. 
Såfort vi kom hem sen igen vaknade Aron och magen bråkade igen.  
Just nu ligger Aron och sover här hos mig, han verkar tycka mycket om musik för han är lugn när han hör musik, och när man sjunger för honom. Man lär sig mer och mer varje dag.




Til the End of Forever
The last day of never
And through all of your life in this world
Promise me you'll always remember
My love will follow you anywhere
Til The end of forever I promise I'll always be there.






Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

runt 4 kilo väger han nu.. allt bra med aron med??

2008-10-23 @ 14:48:49
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Syster

Jag ÄLSKAR dig!

2008-10-28 @ 13:07:03
URL: http://sockret.wordpress.com
Postat av: Helené

Så söt han är :)

2008-11-07 @ 12:09:02
URL: http://missh.bloggagratis.se
Postat av: marie

oerhört vacker text<3

2008-11-10 @ 19:12:02
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0