You're Still Number One...

I Torsdags åkte vi till Uppsala.
Vi hade ögonundersökning kl 13.00 men vi var i uppsala till 11.00 ungefär. Vi hade bestämt att vi skulle träffa på Luyinga och Felix innan undersökningen då hon behövde hämta sin dotter strax efter 13.00.

Vi pratade mycket om hur det har gått, vad vi gjort, vikt och allt sån där kul. Var riktigt trevligt att få träffa dom igen, Att träffa någon som är i samma sits är väldigt skönt. Det är en helt annan sak.

Ögonundersökningen gick jätte bra och vi behöver inte åka till uppsala nästa vecka! Vi är fria från uppsala i 2 veckor.
Det känns jätte skönt att vi snart inte behöver åka på ögonundersökningarna. Usch vad jag avskyr dom. Att åka fram och tillbaka till uppsala är inte heller speciellt kul.

Igår gjorde vi inte så myckets alls. Jag vaknade 04.30 av att Aron var hungrig och ville ha mat, så jag matade honom och han somnade om, dock så gjorde inte jag det. Jag kunde inte somna om och satte istället igång ett avsnitt av "Veronica Mars" en serie syrran gnällt om att jag skulle se på, ett avsnitt blev flera avsnitt och medan Aron sov satt jag och tittade på det. Gick ut efter ett tag, köpte lunch och gick förbi BVC, tänkte gå in å väga Aron, jag ville däremot inte klä av och på honom bara för de eftersom han sov så jag vägde med kläder, vikten med kläder var 4.2kg!!!

När Freddie kom hem så fick han ta Aron och jag städade iordning lite, blev dock inte speciellt mycket då jag var för trött. Jag gick till Maxi och köpte cola, ville inte ta bilen, (ni kan nog gissa ut anledningen.)

Somnade till vid 18.00, vaknade igen vid 21.00 av att Aron bara skrek och skrek. Vid 22.00 försökte jag få honom att somna, somnade själv. Aron börjar bli grinigare och grinigare på kvällarna, trött men vill inte sova, riktigt envis liten kille.





Mina Killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0