Everything changes, but beauty remains...

Just nu sitter jag och tittar på ett sjukt program på tv "Little beauties: the ultimate kiddie queens" 
Det hatar intendlar om ca 4-6 åriga flickor som är med i en skönhetstävling. Jag fattar inte hur man kan utsätta sina små flickor för något sådant. Dessa flickor har löständer, spraytan, lösögonfransar, smink och överdrivna frisyrer. Dom här flickorna ser inte alls ut att vara 4-6 år gamla. Dom spenderar flera timmar bara för att fixa sig "söta". Jag tycker att det är så otroligt hemskt. Förstår inte hur man kan göra något sånt! För varje nya kläder de ska ha på sig är de ny sminkning och ny frisyr. Barnen har badkläder, "casual"kläder och sportkläder, "Pro Am" outfit of choise,  De står och dansar som t ex Britney spears i videor. Gör de något fel så hör man mamman påpeka det om och om igen.


USCH!













Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Oj, först när jag titta på bilden, tänkte jag "Meeh, varför har hon lagt ut bilder på barbie?".. Men det är "riktiga" flickor eller??



Grymt bra blogg, jag är inne och kikar varje dag och beundrar er verkligen!

2008-09-27 @ 20:10:41
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är riktigt vidrigt, vad tänker dessa föräldrar!?

För visst fan är det mammorna som har roligt och inte barnen.

2008-10-20 @ 02:46:37
URL: http://www.metrobloggen.se/aek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0