You finally find, you and I collide...

Det blir inte så jätte mycket skrivande. Mín blogg är som en magisk kraft som får Aron att vakna. Lite smått kul det, varje gång jag sätter mig ner för att skriva vaknar lill-killen. Så vi får se hur mycket jag kan skriva nu innan han vaknar igen.

Aron börjar bli hungrigare och hungrigare, det är jätte bra, han kräks inte lika mycket men han är dålig i magen istället, så i lördags ringde vi till neonatala och hörde ifall dom var oroliga över hans köriga mage, Efter många uppringningar fram och tillbaka till sköterskor och läkare så tyckte läkaren att vi skulle åka in med honom till barnakuten för att veta ifall det bara var en förkylning eller om det var något virus som gömde sig.
Det visade sig vara killens första fökylning, den drabbar honom väldigt lätt, han är lite grinigare och lite körig i magen men annars är det inga problem.

Annars gjorde vi inte så mycket i helgen, vi fick besök av mammas "riktiga" pappa, och hans fru en stund igår, fikade lite sen åkte dom och vi gick till mamma och fick lite mat och fika där också. Fick träffa min kära syster, också, hon har flyttat hem igen då hennes sambo boende inte funkade. Så pratade lite med henne, spelade lite rayman och fick kläder som hon inte ville ha längre. Perfekt när ekonomin är lite dålig, ta syrrans gamla kläder. 2 par jeans, 4-5 linnen.

Snart vid kl 14.00 ska jag och Aron gå ner på stan, vi ska möta Johanna där, det var så länge sen vi umgicks, det är nog förra året vi umgicks. Annars har vi nog bara träffats i skolan då jag gick där och hon jobbade. Men ibland träffar man på henne när man är ute också.

Det är jätte härligt väder ute, har vart fint väder dom senaste dagarna, denna solen är vår sommar, så jag tycker det är underbart, humöret blir på topp och man vill bara gå ut och stanna där. Tyvärr så är de ju lite svårt att hitta en micro utomhus så lite svårt att värma Arons mat.

Haha Aron ligger och små gnäller till och från, skriker till, men går man dit så har han somnat igen.

Haha, efter att ha varit borta ett tag, så upptäckte jag att jag glömde lägga upp detta inlägg så jag lägger upp det nu.



Nybadad och Fin



 


Kommentarer
Postat av: Emma

va söt han är:D Hehe, och ni har en likadan handduk som vi har också ser jag;D

2008-09-30 @ 18:34:02
URL: http://metrobloggen.se/mittlivsomEmma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0