You give me fever...

I onsdags var vi till hjärtmottagningen med Aron.
De ville göra ett nytt ultraljud av hjärtat, mest för att vara helt på den säkra sidan att det inte är något fel på hjärtat.
På vägen dit lyckades bebis vara en duktig bebis, så han somnade inte i bilen fast han var trött, han somnade inte heller när vi kom fram å gick å fikade lite.

Sedan när kl var 10 och det var vår tid så var bebis väldigt trött. Han fick ÄNTLIGEN den sista synagis sprutan för säsongen, och nästa säsong behöver han inga. Efter sprutan värmde vi lite mat så han fick äta och somna, så la vi honom i sjukhussängen och han låg lugnt och stilla genom hela undersökningen.

När läkaren senare viskade "Nu är jag klar" vaknade han direkt. Han är ju så bra på å tajma in de där.
Undersökningen gick jätte bra, finns inget avvikande med Arons hjärta utan tidigare när de såg något fel var det förmodligen bara något kärl som "låg fel"

Senare efter undersökningen gick vi till invigningen av nya IKEA i uppsala, OJ va stort de är. Aron fick 2 st flaggor som han låg å rev sönder så han var nöjd.

Natten mellan tors-fre var Aron jätte bökig och ville inte alls sova något bra. Det var de ena efter de andra och han bråkade med Freddie hela natten.
På fredag morgon när jag tog upp honom upptäckte jag vad som var fel, han var kokhet och hade 39.3 i feber. Natten därpå var febern uppe i 40.8 och behöver jag säga att den natten inte var enklare?

Men senare under gårdagen gick febern ner och låg på 37.9 och 37,6. Idag så ligger den på 37.5 så det är skönt.

Han verkar ha fått svårare att somna nu när det är så ljust, Är väl som mig stackarn, går inte sova när de är ljust. Det går inte heller "släcka ner" rummen vi har. Så finns inte så mycket att göra. Hoppas det blir bättre när vi flyttar.

Nu ska jag gå å hämta min lilla gos bebis.


Inga bilder, har inte lagt in några nya för vår bärbara dator har typ kraschat!



Kommentarer
Postat av: marie

underbart att allt gick bra på ul!

Jobbigt när dom små är sjuka man känner sig maktlös.

Har du tattuerat dig nu????

2009-04-05 @ 10:01:33
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: marie

du ahr fått en award i min blogg!!

2009-04-05 @ 14:29:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Emma

Bebis titut:D!!

2009-04-05 @ 18:30:35
URL: http://www.metrobloggen.se/mittlivsomEmma
Postat av: Bella

Hej!Är första gången jag är inne på din blogg. Du verkar vara en oerhört stark person som i så ung ålder kan hantera ditt och din familjs livsöde. Kan inte föreställa mig hur det är men tror att det måste ha varit en stor påfrestning, beundrar din styrka. Er son är supersöt:) Kram

2009-04-06 @ 16:04:33
Postat av: Ctina

Gud va underbart att ha en bebis. Typ som att ha en hund fast ännu bättre. :)

2009-04-09 @ 09:12:08
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0