I Forgot To Say Out Loud How Beautiful You Really Are To Me

"It's You I Want Next To Me, When All My Dreams Come True"

 

Ibland behöver man en knuff i rätt riktning, en sån där knuff så man vet vad man har, och hur lätt man kan förlora det.

En knuff som får en att tänka efter, tänka hur man vill ha saker och ting.

 

Vi fick en sån knuff, och tillbaka kom kärleken, ni vet, det där mysiga, gulliga. Man ändrar perspektiv på saker och ting.

Jag vet inte mycket om min framtid, men jag vet att jag vill dela den med dig. Jag kan inte tänka mig någon annan som står vid min sida dagen jag säger "Ja".

 

Det är dig jag vill se brevid mig alla julaftonar, påsk, födelsedagar. Jag vill ha dig där. Det är dig jag vill ha brevid mig då jag gråter, då allting känns så hopplöst, För jag vet att du finns där, jag vet att du älskar mig ändå, även om min värld rasar samman, så vet jag att du vill hjälpa mig upp.

 

Jag vet det, men jag måste samtidigt lära mig det, lära mig att till och med jag får be om hjälp ibland, lära mig att släppa in dig i mina innersta tankar, det finns en hel värld inom mig som jag önskar jag kunde släppa in dig i, men jag gör det, sakta men säkert, då du inte ens märker det.

 

Jag hoppas du vet, att det är dig jag älskar.

 

"And baby when it's love if it's not rough it isn't fun,"

 

 

       

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0