I Think I Found My Way Home..

Sist jag skrev så var ju Aron lite dålig.
Och vi trodde han hade gått ner i vikt.
I Torsdags åkte jag in med honom till BarnAkuten, för det skulle ta för lång tid att vänta på husläkar tid, och jag ville att någon skulle ta lite prover så jag fick reda på hur det egentligen stod till.

Medan vi väntade på läkaren vägde jag honom i rummet, Vågen stod på 7550 gram. Så misstänker att BVC vågen stod fel, då jag är tveksam på att han gått upp 200 gram på en dag.

Läkaren tyckte att han såg pigg och kry ut och sa att vi skulle avvakta, att det troligtvis var någon liten infektion. Men eftersom han inte hade högre temp än 38 nån dag så kände hon sig säker på att det inte var något "värre".

Så har fortfarande inte fått någon att ta några prover men Aron mår bättre nu.
Nu vill han istället aldrig sova, (förutom på natten)
Han gick hela dagen igår utan att bajsa så han har blivit bättre i magen också.

Han har sista tiden blivit mycket bättre på att äta också, jag kom på att han fick bestick då han döptes, och testade mata med dom ( kniv och gaffel) och då gapade han minsann, vill ju vara som mamma och pappa, inte kan man väl äta med sked heller, det är ju för småbarn!

Han har även börjat klättra upp för soffan i tid och otid. Vi har ju fått en "rehab dyna" eller vad man ska kalla det, som står i hans lekhörna brevid soffan, den använder han sig av och klättrar upp på, håller tag i soffan och krälar sig över, ( på armstödet alltså) Sen "ramlar" han ner i soffan så nöjd så.


Och jusste, ni som vill ha lösenord till min bilddagbok, skriv ett mail till mig och fråga, eller åtminstonde nånstanns där jag kan svara och berätta, för jag kommer inte lägga upp lösenordet på bloggen, då kan jag ju lika gärna ha bilddagboken öppen, och det vill jag inte. Så hör av er så får ni det.


Jag älskar den här bilden.
Den är tagen på Gotland när vi var och tittade på raukar ( i bakrunden )
Min favorit bild från semestern.




Kommentarer
Postat av: marie

va skönt att han mår bättre gullungen:D

2009-08-17 @ 15:51:23
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0