Jag é ett bedårande barn av min tid....

Nu har Aris återigen blivit dålig, usch och fy.

Igår kräktes han, och var dålig i magen igen,
troligtvis är pappa och kim smittokällan, då de tydligen hade mått lite dåligt i förra veckan.
Dock bara i en dag.

Och precis som dom, så verkar Aron ha kryat på sig på bara en dag.
Han åt både lunch och middag idag, vilket han inte gjorde igår,
frukosten åt han både igår och idag.

Så tror inte det är någon fara med honom. Men vi håller oss nog hemma ifrån affärer och liknande ett par dagar till för säkerhets skull. Vill inte riskera att han ska bli sjukare då immunförsvaret inte verkar vara på topp just nu.

Fast jusste, måste ju iväg och köpa den dumma matte boken imorgon, får köpa en dum mattebok för 400 kr för behöver ha den imorgon eftersom Matten börjar på riktigt imorgon. Ganska skönt endå, ha något att göra när buspojken sover eller när man bara är uttråkad. Har jag tur kanske jag blir av med matten till vintern, och kan söka skola till hösten iallafall. Det jag siktar på.

Vill verkligen få min förskolelärar utbildning nu så jag kan söka ordentliga jobb!



There's nothing I would'nt do.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0