Jag efterlyser...

Jag efterlyser någon människa som är väldigt bra på att sy.

Jag ska beställa hem mönster till "prematurdockan"
Det är ett mönster man kan beställa så man kan sy sin egen docka, en docka med längd och storlek på barn födda i speciella veckor. Detta är en docka jag väldigt gärna vill ha så man verkligen kan se och förstå hur liten Aron egentligen var.
Enda kruxet är att skulle jag sy dockan själv skulle den troligtvis inte bli nå bra alls och vill därför ha någon som är van att sy och kan detta för att dockan ska bli så fin och verklighetstrogen som möjligt.

Så finns det någon som är bra på sy, och självklart som vill hjälpa mig så hör gärna av er.


Jag vill att han ska förstå hur liten han egentligen varit, och att alla andra ska få förstå, även jag själv och Freddie.


    




Kommentarer
Postat av: marie

den där skulle jag med vilja men de är samma här jag suger på att sy:/

2009-08-11 @ 19:15:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har oxå funderat på det men vad kostar det och vart kan man beställa? Jag är inte heller bra på att sy men har en farmor som hjälpt mig sy doptavlor och själv gjort sånt till alla barnbarn.. så hon kan nog hjälpa mig =) men kruxet är vad det kostar och vart man hittar det? Jag har antingen förträngt eller glömt den tiden med >Jesper när han var så liten.. Kram

2009-08-12 @ 14:48:51
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0