All By My Self...

När jag är ensam, när jag bara har mig själv att lita på, då känner jag mig som mig själv igen. Jag känner att jag vet vem jag är, och vad jag vill. Jag behöver inte oroa mig över något annat än mig själv och Aron självklart.
Men jag känner att jag trivs med mig själv. Jag trivs med min personlighet och jag struntar i vad alla andra tror/tycker.
Jag vill samma saker nu som jag ville för ett år sen. Jag är samma person igen, Jag kan kontrollera "Jennie" och "Mamma Jennie". Det känns bra.

Var på fest i fredags, med underbara människor, gamla vänner, och nya människor. Underbart. Det känns bra att veta att man fortfarande är ung när man umgås med människor i samma ålder. Vanligtvis känner man sig så otroligt mycket äldre, inte äldre på det viset, men inte "ung"
Man gör inte som de flesta människor i min ålder gör, när jag går ner på stan å kollar kläder, då kollar jag BARA barnkläder. Varför ska jag köpa kläder till mig själv för?

Går jag på affäen så går jag alltid till bebisavdelningen med barnmatsburkar, blöjor, osv. Inte för att jag behöver, utan för jag tycker det är kul.
Jag handlar aldrig saker till mig själv, för jag behöver inte saker, jag behöver inte 50tröjor å 20 byxor. Jag har vad jag behöver. Men jag ska nog försöka lägga lite pengar på mig själv också, får nog börja med det. Denna månad har jag ju jobbat lite så får ju lite lön nästa månad.
Vet redan vad jag ska spara ihop pengar till. Haha.

Ääh vet inte vad jag vill med detta inlägg, ville bara skriva av mig lite.




Kommentarer
Postat av: Pyret

fast festen var ju i fredags gumman ;)

2009-02-01 @ 23:13:10
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0