What's Love Gotta To Do With It...

Igår vad jag och Freddie ut och åt.
Vi åt middag på Sarajevo, blev lite sent dock. Tror vi gick iväg vid klockan 8-halv 9 kanske.
Aron fick spendera kvällen med Morfar, sen vid halv 10 kom mormor hem också.

Vi åt en fin middag och det var hur mycket mat som helst, jag beställde in WienerSchitzel, (inte ovanligt) och jag tror jag lyckades äta lite mer än hälften iallafall. Freddie beställde in Black and white, han åt upp hela men sen kunde vi knappt röra oss. Usch så mätt man var.
Vi ville dock dela på en banana split men köket hade stängt 10min tidigare.

Vi pratade om att köra en spontangrej, så vi åkte till västerås i hopp om att de skulle finnas nån bio att gå på. Men när vi kom till Västerås var klockan 10 och sista filmen började halv 10. Så vi åkte till McDonalds, köpte en mellan fanta och jag fick en paj. Sen tog vi bilen tillbaka och åkte hem.
Var en jätte trevlig och mysig kväll.

Och imorgon blir det Betnér. Jag bjuder Freddie som "1års present" Anledningen till middagen var just att vi firade 1år tillsammans. Mysmys.

När vi kom hem så var iallafall hunden upprörd och lillebror hade ont i huvudet. Aron var super trött och bråkig. Stackars familj. Men han fick väldigt snart åka med sin pappa hem och sova. Så nu är han fortfarande med Freddie och jag tycker det är så bra att de får spendera mycket tid helt ensamma utan mig. Tror det är bra för de båda två.
Även om jag saknar min gosbebis så otroligt mycket. Men vad gör då inte Freddie när Aron är med mig hela tiden?



Kommentarer
Postat av: Emma

Dags att uppdatera lite nu kanske;)

2009-02-17 @ 09:02:46
URL: http://www.metrobloggen.se/mittlivsomEmma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0