I've Finally Had Enough ...

Återigen har jag läst sånt där jag inte vill läsa, sånt där som krossar mitt hjärta, jag vet inte ens vad jag ska säga åt saken. Vissa föräldrar.. borde inte ens finnas. Och det kan jag helt ärligt säga. Vissa borde absolut inte få ha barn, eller ens få kalla sig mänskliga. Jag hann ínte ens läsa mer än rubriken i princip innan tårarna bränner i ögonen.

Rubriken är:
"Den tvååriga flickan slogs ihjäl"


"Nu står mamman inför rätta
Riley Ann Sawer blev två år gammal.
Hon slogs ihjäl av sin mamma och sin styvpappa - med bälten och slag.
-Allt gick överstyr, det var inte meningen, säger den 20-åriga mamman."

Bestäm själva om ni vill läsa resten, men jag varnar verkligen. Det är så hemskt så det finns inte. Jag klarar verkligen inte av brott mot barn, självklart är alla brott hemska, men när det kommer till barn, det är så äckligt och så vidrigt så det finns inte. Vad kan ett barn nånsin ha gjort för fel? Sagt tack för lite?!
Att gå på försvarslösa barn, man kan inte kalla sig mänsklig.
Hur kan man ens komma på tanken att slå sina barn, och om det är så, hur kan man ens komma på tanken att skaffa barn!?

" Men åklagaren menar att hon är precis lika ansvarig eftersom hon inte lyfte ett finger för att rädda sin dotter undan den grova misshandeln. Inte ens när Riley Ann, samtidigt som hon blev piskad, sa "jag älskar dig" till sin mamma slutade slagen. "

Vissa människor ska absolut inte ha barn, kärleken till ett barn bör vara villkorslös, en Människa, skulle aldrig klara av att göra såhär mot sitt egna barn, eller andra barn för den delen. Det är så vidrigt, och jag mår så illa.
Jag tänker på hur mycket jag älskar Aron, och jag skulle aldrig kunna skada honom, kan inte ens bli trött på honom. Hur kan man göra så mot sitt eget barn? Sitt eget kött och blod!?
FYFAN!!




Kommentarer
Postat av: marie

fy fan sådana där människor borde inte ens exictera. hjag är emot döds straff men sådana männsikor borde inte få leva. Som du säger vissa ska verkligen INTE ha barn

2009-01-29 @ 14:42:26
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja FY F-N de DEMONER ska inte få leva tycker jag! Usch man blir så upprörd!!!

2009-01-30 @ 14:56:07
URL: http://llff.blogg.se/
Postat av: C

Nä fy fan vad hemskt! Jag blir också så otroligt arg och ledsen när jag läser det där. Såna människor ska verkligen inte ha barn, aldrig!

Kram på dig

2009-01-31 @ 16:06:06
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Mikaela

verkligen hemskt!!

2009-01-31 @ 20:45:54
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0