massor med reklam.

Som ni ser har jag hittat en sida där man kan ansöka om reklam till hemsidan, så numera finns det ganska mycket reklam på min blogg, man kan tjäna pengar när människor går in och beställer från sidorna, ( så beställ gärna så jag kan få tjäna pengar ) Tänkte om man ska skriva blogg, och ha ganska många läsare så kan man väl iallafall tjäna på det.
Även om jag skriver blogg för min egen skull, och släktens skull kan det ju vara kul att tjäna lite på det också, det är ju väl kännt att man inte tjänar speciellt mycket på att bli mamma direkt efter gymnasiet. Så nu blir det såhär.

Tror inte jag kommer tjäna ett enda öre men det skadar ju inte att försöka. Behöver ju inte betala något för att ha sidorna ute så jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: freddie

ush massa reklam :P

2009-01-06 @ 00:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0