What A Girl Wants, What A Girl Needs...

En efterlängtad tjejkväll med Moa,
Vi hade
2st fruktsoda
4st vin
1 st S A T C box
1 st Romeo + Juliet
1 st hårfärgs medel

Kan det gå dåligt?
Nopp, alledes perfekt.

Freddie och Aron åkte till Helgo så vi fick lägenheten för oss själv, Moa kom vid halv 7-7 tiden. Så vi började kvällen med första vin flaskan, Ett riktigt gott vin och de blev massor av snack, spelandes av musik, snacka minnen, killar, snyggaste kändisarna å vänner. Skvaller skvaller skvaller.

Efter ett tag satte vi igång Romeo + Juliet, och Moa förstod självklart varför jag älskar den filmen så mycket, den är alledes alledes underbar.

Mitt under filmen beslutade vi oss att det är nog smartast att färga håret innan vi fått lite för mycket att dricka, och man kan ju inte göra annat än att instämma.

Så blev det mer vin, och mer snack.
Helt perfekt kväll, längtar redan till nästa.

Bilder finns på bilddagboken såklart, nu börjar min kära bebis ropa på mig så dax att gosa :)





Kommentarer
Postat av: marie

men var roligt men behöver att sånt där ibland. lät jätteskoj:D

2009-01-11 @ 16:37:55
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0