I can't stand to spend another night alone ..

Freddie har ju som sagt fått ett nytt jobb nu. Ett jobb som Micke fixade åt honom, han började "på riktigt" i måndags, och idag så jobbar han ganska långt bort, så de ska sova kvar där. Usch va tråkigt.
Men det är endå skönt att veta att han har jobb och att vi får in pengar i månaden.

Men känner mig endå ensam. Men det är ju sånt man får ta. Det kan ju vara skönt att få vara ensam ibland också... fast kanske inte på kvällarna och nätterna ?
Men men.

Iallfall så för alla er som inte vet det, så ska vi flytta i början av maj. Vi flyttar till en 3a på rombergsgatan. Helst av allt vill ju inte bo i romberga, men att bo där något år av ens liv kan väl inte skada, så vi bor där tills vi har råd och jag har jobb så vi kan ta lån och köpa ett hus, åh vad jag längtar tills vi kan köpa ett hus.

Men det ska endå bli skönt att få flytta och känna att det är freddies OCH min lägenhet. Med tanke på att detta är ju Freddies lägenhet som jag har flyttat in i. Så det ska bli skönt att känna att det är helt hans och min lägenhet.
Det ska även bli skönt att flytta till en ny lägenhet, för som sagt, Freddie flyttade hit först, och hade därför redan flyttat in alla saker och liknande. Så ska bli skönt.

Men nu ska jag sluta skriva massa strunt här, och hitta på något annat kul.
Ha det bra.

(Förresten, bilderna på busbebis blev underbart fina, och jag längtar tills vi får hem dom. )



Kommentarer
Postat av: susanne

Hejsan,

Vad kul med en ny lägenhet! Får Aron ett eget rum då?? Ellen sover i sitt rum och det går jättebra.

Har det kommit någon tand? Du sa att ni väntade på en. Vi var på BVC och träffade en tandsköterska. Hon hittade 3 tänder. :-) Alla i nedrekäken. Hon sa att Ellen var svullen i överkäken så där kommer nog en snart. Du får ta en tur hit igen snart, eller om jag kommer till er. Det var jättekul när du var här. Aron hade blivit så stor och jag antar att han har växt ännu mer nu. Längtar till jag får se honom, och dig också såklart!



Kramar

Susanne och Ellen

2009-03-19 @ 07:58:27
Postat av: marie

hej!

jag ogillar att sova själv när inte tony är hemma i ett hus känns otryggt på nått sätt.

Åå va härligt att flytta till större och att aron får ett eget rum till alla hans saker det gör väldigt mycket. Hoppas ni kommer trivas trotts att de inte var i de området som ni ville flytta till.

stor kram

2009-03-19 @ 08:36:08
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Följde programmet på tv för jag kände igen dig. Är glad att allt gått bra med din son och att han e frisk.

2009-03-20 @ 08:02:30
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Tack detsamma :)

Svaret på din fråga: Det är skitjobbigt. Jag ligger efter osv.. Men struntar i det just nu. Jag vill bara vara med Oliver, skolan får jag ta igen sen på komvux. Dom kurserna jag ligger efter i. Jag ligger inte efter i allt, men i dom flesta kurserna. Men det tar jag sen, inget jag direkt oroar mej över nu. Jag vill bara fokusera på Oliver inte, skolan.

Jag är så glad att det snart är över och jag kan vara fri från det i över 1 år och bara vara med Oliver :)

Oj vilken tajming din lille hade då :p Men det är ju mycket mer spännande och roligare att föda barn än studenten kan jag tänka mej :p

På min student så kommer inte jag gå ut med kompisarna osv tror jag inte.. Är nog hellre med Oliver.

2009-03-20 @ 14:56:31
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Hur många fulla veckor var han när han kom?

Ja det fick du :)

2009-03-20 @ 21:02:15
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Det var tidigt de :/ Men skönt att allt har gått så bra iaf :)

2009-03-21 @ 17:22:33
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja :D du är också djurgårdare antar jag då ;)

2009-03-22 @ 20:54:06
URL: http://bdknapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0