Looking for a bigger place ...

Här hemma har vi kommit fram till att vår kära lägenhet är för liten. Vi har ingen plats kvar, varken i förrådet, garderoben, lådorna, eller i övriga lägenheten. Det känns meningslöst att städa för det finns ingenstanns att städa undan sakerna. Alla Arons grejjer ligger överallt i vardagsrummet, babysittern, babygymet, leksakslådan, gåstolen, det är ju inte små saker så det tar ju sin plats.
Sovrummet finns heller ingen plats i.

Men det är ju en sån fin lägenhet och vi vill ju helst bo kvar men det går inte hur länge som helst, så nu har vi börjat titta lite efter hyresrätt. Vi får se hur det går. Kollar man på EHB så finns det nästan bara i romberga så chansen blir ju att vi hamnar i romberga, även om vi egentligen inte vill. Men det kan ju finnas fina lägenheter där också.

Får även se om man får något jobb snart också, det skulle vara riktigt kul. Verkar eventuellt ha en chans som Personlig Assistent och det hoppas jag väldigt mycket på. Något jag jätte gärna skulle vilja jobba med. Men vi får se när/om jag får något svar därifrån.

Jaja nu ska jag springa och hämta min pratande bebis och gosa med honom och Freddie peddie.



Kommentarer
Postat av: marie

känner igen de där de var den andledingen vi hade när vi flyttade hade ingen stans att ställa grejer och hur mycket man än städade så blev de lika stökigt på 3 sek. Hoppas ni hittar nått som ni fastnar för:)

2009-03-03 @ 10:45:42
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0