We're Gonna Last ♥

Jag skulle skriva det här till dig på msn, men av någon anledning så gick det inte, och jag vet att du läser här, så det får helt enkelt bli här, så kan hela världen få veta hur mycket du betyder för mig.

(dessutom vet jag att du tycker om när jag skriver om dig här )

Jag vet att du ville att jag skulle väcka dig när jag kom hem, men har legat nu en stund brevid dig, hållit om dig och försökt väcka dig, men du vill inte vakna och du är så söt så jag tänker inte tvinga upp dig.

Men jag tänkte bara skriva, att jag älskar dig verkligen så otroligt mycket. Du är den bästa människan i hela världen. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig. Jag är så oerhört glad att jag har dig.

Jag är så glad att vi löst allting och jag hoppas verkligen att det kommer vara du och jag för alltid, du är verkligen den människan jag vill leva resten av mitt liv med, den enda människan jag inte kommer tröttna på, den enda människan jag vill dela en familj, och ett liv med.

Mitt liv har fått en helt ny mening sen du kom in i det, och jag känner att det är verkligen helt rätt, Du är helt rätt. Rätt för mig. Ingenting kan någonsin ändra hur mycket du betyder för mig, och mina känslor för dig.
Jag skulle aldrig ändra på nånting i mitt liv, inte ens det dåliga i mitt liv, för allting har lett mig till det här, och till dig.

Det är du och Aron som är det viktigaste för mig, det är ni som betyder något. Det är er jag gör allt för. Ni är min familj, och jag kommer alltid kämpa för er

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig, och hur mycket jag skulle göra för dig.
Om du bara visste ...


I Can See It In Your Eyes, We're Gonna Last ♥ ♥



[Bilden är klickbar]

Nu ska jag mata busbebis, sen ska jag lägga mig brevid dig, och hålla om dig.
Jag älskar dig så otroligt mycket, du kommer aldrig förstå. Men du är VERKLIGEN det bästa som har hänt mig.







Kommentarer
Postat av: Freddie

Älskade Jennie

du är Min

Känner Likadant!



Haiku hehe

2009-03-08 @ 06:40:30
Postat av: marie

jätte vackert skrivet!

2009-03-08 @ 10:38:08
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0