I Wanna See How You Lose Control ..

Sådär ja, nu ska jag uppdatera om situationen runt omkring.

Jag och Freddie bor fortfarande tillsammans då ingen av oss har hittat en lägenhet än, eller ja Freddie flyttar förhoppningsvis den 1 dec, vi får se.
Det går väl lite som de går,  det är nog aldrig enkelt att bo tillsammans i flera veckor efter att den ena har gjort slut, och vi är uppe i ca 8 veckor nu så de är ju ganska jätte jobbigt för bägge två faktiskt.

Jag har också lyckats hitta en lägenhet förresten, jag ska kolla på den imorgon och jag hoppas verkligen på det bästa. Är egentligen ett område jag inte vill bo i, men just nu tar jag vad som helst, måste bara fixa ett ordentligt jobb så kan jag flytta sen.

Jag har fått jobbat ganska mycket senaste veckorna, eller ja egentligen bara 4 dagar förra månaden och 4 dagar den här månaden, hittils, men det är mycket för mig, det är pengar jag behöver. Vintern är min bästa ekonomiska årstid. Alla blir sjuka och jag får jobba. I Love It!
Det är då på lassarettet jag fått jobba.

Jag ska även ringa till dagis här i enk och försöka se om jag kan få vikarietjänst på något dagis, det är en fot in iallafall.

Och det glömde jag berätta i de tidigare inlägget, på fredag ska vi på möte på dagiset vi vill sätta in Aron på. Håller tummarna på att han får börja dagis i Januari. Det skulle nog vara bra för honom, att träffa massa barn.

Ja då ska vi se, är det något mer värt att berättas?

Ja jag kan ju alltid berätta för de som vill veta, jag hatar svininfluensan och dess vaccin! blääää!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0