Everything I Do, I Do It For You ...

Har nog inte skrivit ut det här i bloggen, så nog dags att göra det. Jag har fått jobb som personlig assistent, så just nu befinner jag mig i Sävja, utanför Uppsala där jag numera arbetar.

Idag är andra dagen på jobbet och än så länge går det bra.
Aron är hemma med Emil eftersom han inte börjat dagis än.

Fördelen med det här jobbet är att man får önska hur man vill att schemat ska se ut, så jag ska försöka göra så att de veckar Aron är hos Freddie så ska jag jobba mycket, och helst inte jobba alls de veckor Aron är hemma, så han slipper vara längre tid på dagis, och så jag får träffa honom.
Då jag jobbar 11 timmars pass så får jag inte träffa honom de dagar jag jobbar, då han sover när jag går, och sover när jag kommer hem.

Så då vill jag hellre vara ledig när Aron är hos mig eller åtminstonde bara jobba nån dag, men inte alls mycket.

Det är inget heltidsjobb, utan jag skulle få 6-9 pass i månaden, men vi får se förhoppningsvis kanske de blir lite fler iaf, men i vilket fall så passar det mig endå utmärkt.

Bra lön, roligt, varierande arbete, nackdelen är att det är ca 5,5 mil hit men det får man stå ut med.

Just nu kan jag sitta vid datorn då herrn jag arbetar åt ligger och sover, så vi får väl se hur mycket det blir att göra idag, ska jobba 13 h idag, så förhoppningsvis sover han inte hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0