You're The Apple Of My Eye.


Fina fina hjärtat.
Såren i ansiktet kommer från att åka rutchkana på dagis.
Men det är borta nu.
Han har verkligen kommit in i åldern då det är lite skrubbiga knän, skrapsår på armar o som bevisligen i ansiktet.

Har haft en underbar helg med mycket bravader, får se om jag kommer berätta om det senare, men för tillfället håller vi det till de tysta.

Nu är det dock måndag igen, och jag sitter på jobbet, har 2 pass denna vecka, så jag får mycket tid att leka med mitt hjärta.
Imorgon hoppas vi på bra väder, då blir det att ta med kameran, gå ut med Aron och Angi, ta med såpbubblor och ta massa fina kort. Det blir underbart.

Annars i veckan vet jag ännu inte så mycket av vad som händer, skönt med en lugn vecka så man faktiskt får träffa herrarna litegrann. Vet iallafall att jag måste köpa dum pollenmedicin, nu har jag börjat reagera så det måste lösas!

Kicki har pratat med Lena på dagis och nu har dom fått tips på hur dom också ska kunna hjälpa Aron, t ex låta honom gå själv till skogen och inte åka i vagnen o såna saker.
Sen är det nästa vecka som vi börjar med HAB, dock är det 2 veckor tills nya Sjukgymnasten ska träffa Aron. Lena har hört att hon är väldigt bra så jag är glad.

Nu ska jag sitta och googla lite på internet om Ataxi, de som misstänks att Aron har.

Puss och Kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0