Every Moment Spend With You...

...Is A Moment I Treasure.

Idag så har Aron sovit mesta delen av dagen, bara för att jag väntat  på att han skulle vakna. Jag kände verkligen för att gå ut i det vackra vädret, men ville inte riktigt väcka Aron så jag väntade.
När han väl vaknat, blivit bytt på, ätit och gjorts iordning gick vi ut. Vi gick till maxi för vi skulle köpa lite lunch till mig, när vi väl var på maxi smsa Evve och frågade vad vi gjorde och om vi ville fika, så vi gick ner på stan.

Vi mötte Evve vid lindex, gick därefter till Boulevard, Fikade lite, och prata massa skit. Eller ja så mycket skit var de väl inte men men. Satt där ett ganska bra tag, Aron sov här också, magin med vagnen, somnar direkt.

Vi gick tillbaka ner mot stan, mötte Emelie där pratade lite med henne sen gick hon vidare, jag och evve gick, Evve hade sällskap med mig hem och sen antar(?) jag att hon blev hämtad av hennes pojkvän. Lät som det iallafall.

Annars har de inte hänt så mycket annat. Vi har vart hemma, myst med Freddie.
Just nu diskar Freddie och Aron sover, igen. Idag verkar vara en sovdag för honom. Sömntuta.

Jag har nu även låst upp min bilddagbok, så nu behöver ingen lösenord eller vara inloggad för att kunna titta på mina bilder, utan nu får alla se.

Och jag måste bara lägga till Väck aldrig den bebis som sover, ALDRIG! finns en anledning till att ordspråket finns. Även om ni vill se Aron när han är vaken, väck honom inte. Om jag säger ifrån på något, blir jag väldigt irriterad på dom som inte lyssnar. Känns inte som speciellt mycket begärt.


Like I said, sleeping!
You Are The Sunshine In My Life.

Kommentarer
Postat av: Madelene

haha, jag ser att du också blir irriterad på folk som väcker din bebis :P

2008-10-08 @ 23:08:50
URL: http://minevelyn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hittade hit idag av en slump.

Plus att jag har sett två avsnitt av Sjukhuset med er.

Det är verkligen fantastiskt att barn som är så förtidigt födda som eran son klarar sig så bra.

2008-10-09 @ 20:19:59
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0