Barnvakt på valborg :)

Idag så är man då barnvakt, just nu sitter jag mest å väntar på att jag ska åka å hämta mina föräldrar ute vid motorgården, dom har varit på 40 års fest. Grannen fyller 40.
Så jag och Freddie blidde barnvakt, personligen om jag vore honom skulle jag nog välja att festa istället för barnvakt men tydligen ville han hellre vara barnvakt med mig. Jag klagar ju inte iallafall. Haha.
Inte svårt jobb iallafall, gav grabbarna mat sen försvann dom till sina datorer, den man får kämpa med däremot är hunden. Stackaren blev ju livrädd när dom smällde raketer på enavallen. När dom äntligen slutat och hunden halvt som halvt lugnat ner sig så började nå andra idioter smälla men då lyckades jag distrahera honom från de smällande ljudet och istället var godiset intressant. :)

Min kära älskling ligger i soffan just nu och sover, haha så söt så. Vet inte vad för ansträngande han har gjort idag, men han är så söt när han sover så jag tänker inte väcka honom, inte förän vi ska åka hem.

Fick veta idag också att jag blir av med mitt rum på torsdag tydligen, Kimpa ville ha mitt rum å Marcus skulle få min säng.. Känns lite vuxet när rummet hemma hos föräldrarna försvinner, men är väl dumt att ha kvar det när jag aldrig använder det. Är ju mycket mysigare att sova med min kära Freddie :)

Undra om man ska få tiden att gå lite snabbare med betapet.. brukar funka som tidsfördriv.  Måste ju lyckas hålla mig vaken på något sätt tills jag hämtat föräldrarna.
Hm.. ja nu blir det betapet. Sov så gott allihoppa, det ska jag göra, förhoppningsvis snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0