Många läsare...

Jag har upptäckt att väldigt många läser min blogg, men endast min trogna lilla komentator Moa brukar kommentera ofta..
Jag tycker ju då det är liite tråkigt å vill gärna ha fler kommentarer ;)

Denna dag har vart en helt okej dag, sol typ hela dagen, vart en bra dag i skolan, fått mycket gjort, även på naturkunskapen lyckades jag hålla humöret uppe, jag är jätte stolt ^^ haha.
När jag kom hem från skolan idag har jag plockat iordning min kära pojkväns ölflaskor från balkongen, hade jag inte vetat att han inte druckit allt själv hade jag trott att han var alkolist. Haha 3 papperskassar, en ica plastkasse och en systemkasse. Å de var bara på balkongen. Ännu mer i lägenheten.
Nej dags att panta, å slänga kanske?



Får nog göra det här någon dag.  För att druckit så mycket innan så har alkoholmängden minskat stort ^^ haha nu verkar han ju aldrig dricka tycker jag ;D
Sålänge han är lycklig är jag glad :)

Nu sitter jag här å tråkar å väntar på att han ska ta å komma hem från jobbet, funderar på att gå å diska så det är klart, så kan jag sitta å titta på när han lagar mat :D  Sen ska min kära far komma hit också och försöka fixa våran diskmaskin så lyckas han med de slipper jag de resten av veckan :D

Ääh ta itu med disken nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det va ju de jag sa till dig Jennie, dax att panta;)
" Neej då, vi gör det i slutet av månaden " ;P

2008-04-16 @ 19:58:45
Postat av: Jennie ^^

Jaa vi pantar sista veckan innan löning. dvs början av nästa vecka :P

2008-04-16 @ 20:38:39
URL: http://jenlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0