Student student student..

Nu har jag iaf Studentklänningen klar.  Wippie wippie :D  Förhoppningsvis har ingen annan en likadan, Undra om många är inne på tradera och söker klänning. Men jag föll för denna klänning iaf och "vann" den. Wohoo :D
Bara 48 dagar kvar sen smäller det. Sen jävlar är man arbetslös. Haha väärt ^^
På dessa 48 dagar har jag typ 5 omprov jag måste göra.. Haha jippie. Sen får vi ju räkna med de prov som kommer eftersom också.

image7

Coolaste hände igår, jag tror jag kände en spark  :D Om man nu ska känna sig älskad när bebis sparkar på en ^^ haha. Freddie blev nog lite besviken för han inte fick känna något, men det får han också eftersom :)
Snart får vi se bebis igen. :) På måndag är de dags igen.  Beräknat datum då också :D Längtar längtar längtar.
Halv 9 på måndag så är de UL :) Kanske inte så intressant för omvärlden men väldigt intressant för mig.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va kul!!! :D

2008-04-18 @ 12:44:13
Postat av: Emma

Va roligt vännen=), låt mig se kort då;)

2008-04-18 @ 17:14:13
URL: http://Emmaliiten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0