Look Into My Eyes, And You Will See, What You Mean To Me

NU sitter jag här. Myser lite med Aron och glor lite på top model. Man hittar mycket serier att titta på om man inte jobbar eller går i skola. Vädret ser ut å bli någorlunda fint idag också. Det är bra. Vi ska ut och gå mycket nu så vackert väder vill vi ha. Efter att ha vart på sjukhus har jag i princip blivit sockerberoende så nu kämpar man med att gå ut och gå mer och INTE äta massa godis, kakor, osv. Funderar på att göra en smoothie snart för att bli av med söt suget.

Igår var min farbror här med sin sambo. Dom bjöd på fika och hälsade på Aron. Jag tror Ronny smälte när han såg honom. Han satt med honom i famnen näst intill hela tiden dom var här. Aron såg också ut att trivas. JAg vågade nästan inte ta honom när Ronny och Camilla skulle hem.

Just nu ligger Aron och halvsover hos mig. Han har precis ätit och nu ligger han fortfarande och "tuggar" lite med munnen. Skickar iväg ett leende då och då. Han är så vacker.

Freddie ligger och sover. Han somnade 4 inatt, men jag ska väcka honom kl 11 så han kan försöka vända tillbaka dygnet. Om 2 veckor ska han börja jobba igen. Hur ska det gå. Vi alla är ju så vana med att vara lilla familjen hela tiden. Men det ska nog gå bra. Jag får mysa med Aron på dagarna så får Freddie mysa med Aron på kvällarna.

Om nästan 2 veckor är det också dags för Ellens dop. Vi får se om vi åker på fredagen eller lördagen. Skulle vara skönt och vara borta hela helgen, vi har ju inte fått någon semester alls den här sommaren.

Idag ska jag börja ta ut mina "mammadagar" Hoppas det blir enklare än vård av sjukt barn saken. Det tar ju evigheter att fixa med. Måste ringa BVC idag också, säga att vi är utskrivna och be om en tid för att väga Aron imorgon. Så nu ska jag leta upp nummret dit.

Igår när ROnny och Camilla var här tittade vi på videor från när Aron bara var några dagar gammal.. Även om man var med från början så är det svårt att minnas hur liten han var, och hur huden var och allt sånt. Jag märker ju att han växer, men har inte märkt hur huden har ändrats. Så när jag såg videon blev det nästan en chock när jag såg hur han ändrats sen han var liten. Tog med en fin liten bild från när han var 4 dagar gammal, och en bild från några dagar sen.


So Long!

 

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0