I Don't Wanna Have To Go, Where You Don't Follow...

Ibland känner man verkligen vilken tur man har, att man har en sån underbar pojkvän.
Inatt har vi spenderat hela natten till att bara prata i princip, tror vi somnade (iallafall jag somnade) vid 4 tiden. Då hade vi hunnit prata om sälen, idre, blivande resan till Åre, det förflutna, framtiden, pengar, mat, vidareutbildning, jobb, helt enkelt allt som är värt att prata om.
Man känner sig lite vuxen när man sitter å pratar om hur man ska klara ekonomin å spara pengar typ om 5-10 år.

Pratade även om lägenheten, lägenheten Freddie också tittade på. Och hus. Vi vill ha hus. Synd bara att det ska vara så otroligt dyrt med hus. Vill man ha ett fint hus kostar det iallafall mellan 1miljon, och 1½miljon. Vi får helt enkelt se hur de blir. och När det blir.

Det känns så otroligt bra att veta att man kan prata om precis allting, Hur jobbigt, fånigt och töntigt det än är. Så otroligt glad att jag har dig vid min sida.
Jag kommer alltid finnas vid din sida, nu och föralltid.♥


[Klicka för stor bild]



Kommentarer
Postat av: Pyret

aaw :) fasiken vad härligt det låter, glad för din skull :)<3

2008-12-16 @ 12:08:00
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0