Lalala

Idag har jag varit duktig.
Varit upp till bilprovningen och besiktat om bilen, yey jag slipper körförbud.
kände mig inte ett dugg sugen på att gå upp vid 9 när man inte börjar förän kl 13, men vad gör man inte för att få fortsätta köra bilen.

Får klagomål att jag inte uppdaterar här tillräckligt ofta, även på bdb att jag inte lägger upp tillräckligt mycket bilder på magen, haha. Aldrig trott att min mage skulle bli så intressant ^^

Glad att den inte växt så mycket att jag inte kan ha mina kläder längre, finns vissa byxor som jag inte kan knäppa längre, men hårsnoddar å säkerhetsnålar gör susen ;)
Freddie fick känna sin första spark igår, haha. Tog ett tag men tillslut gav väl bebben upp och sparkade när pappa ville känna ;)
En annan får däremot känna det flera gånger om dagen, känns lika skumt varje gång,

Det är nu 133 dagar kvar till beräknat datum, känns mycket när man säger så, 4 månader känns inte lika mycket.
oj, jag är redan i 5:e månaden, inte långt kvar då ju. :)
Allting kommer gå så bra så, sålänge jag har min Freddie kommer allting gå bra. :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj.. Är du redan i 5:e månaden.. då är det ju inte mycket kvar :D Va liten mage du har för att ha gått så långt.. Det måste väl kännas skönt.. Vi får ta någon dag sen och fika när beben har kommit :) Så man får se skönheten.. Puss o kram

2008-05-08 @ 12:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0