Another Night Alone..?

Kvällen har spenderats med den underbara Moa.
Hon skulle egentligen inte komma hit men hon gjorde det iallafall. Hon ringde då jag och Aron var på Maxi och sedan kom hon förbi.
Vi tittade på IDOL2008 och jag är jätte sur för att Anna åkte ut, Anna VS Johan? Svårt val?
DUMMA FJORTISAR!


Jaja iallafall, vi satt och pratade, åt chips, å drack cola. Aron var med och myste en stund sen var det sängdags för buskillen. Snällt efter lite protester somnade han och har sovit sen dess.

Efter ett tag, vid 24.00 tiden tror jag det var begick Moa härifrån och jag och Aron lämnades ensamma. Jag satt å tittade på nya avsnittet av Bones annars bara setat å nördat på familjeliv.




Haha We Always Have Fun, Have'nt We?




Kommentarer
Postat av: Pyret

Oh Yes we do ;D

fan va skönt att han inte vaknade då känndes som att det gick välldigt lätt att lägga honom i natt då :) Du får ju inte glömma att vi fick leksaker också ;P

2008-11-24 @ 12:22:00
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0