ILoveYouILoveYouILoveYou...

Ja klockan är 02:16 och min kära pojkvän har precis ramlat innanför dörren.
Okej inte bokstavligen ramlat men nära på. Han är så söt min kära karl. Det finns inget roligare att titta på än en man (en full man) som förklarar sin kärlek. Alledes sluddrigt. Endå så gör nog nästan alla det.

Freddie var ut med Linus ikväll, Linus som kommit till den lilla staden från Gävle. Så då ska dom gå ut. Började väl förfesta någonstanns och slutade på joar.

För en halvtimme sen skickade jag sms och frågade om de hade kul, då fick jag svaret att Freddie var påväg hem. Strax efter ringer han och vi pratar medan han går hem. Han var tydligen väldigt nära buskarna. Haha sötnöt det där.

Sen när han kommer hem går han runt lite roligt i lägenheten, kraschlandar i soffan och har nu däckat. Jag har lite roliga filmer jag ska visa honom i morgon, dock kommer dom inte visas här. Tyvärr så får ni inte se.
Efteråt ringer Linus och funderar på var Freddie har tagit vägen och tycker det är jätte kul att han gått hem å däckat.

Haha riktigt roliga de där grabbarna grus.



Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig, älskling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0