10 September, 23:40

Glömt att lägga upp!

Ja, ni vad ska man säga.
Igår satt jag och Aron och mös näst intill hela förmiddagen. Aron hade fullt liv för sig i soffan. Jag la Aron rakt mitt i soffan, på rygg, sen gick jag och värmde mat, när jag kom tillbaka låg han snett, på mage i soffan, han hade somnat så jag väntade lite med maten och gick istället och värmde en gorbys till mig, när jag kom tillbaka igen låg han mot ryggstödet. Han hade alltså vänt sig 90grader från positionen jag la honom i. Efter ett tag började han böka så jag la honom på rygg, rakt i soffan igen, och medan jag satt brevid la han sig istället mot soffan igen genom att sparka runt lite mer kroppen. Kan man bli duktigare?

Sen när vi tröttnat på att sitta inne var vi ut och gick med mamma en stund, pratade lite om allt och inget.
påväg hem träffade jag på Moa, stog och pratade henne en stund. Lika trevligt som vanligt :)
Sen gick vi hem å myste med Freddie såklart.

Idag har jag varit till BVC, Aron väger 2720gram vilket betyder ca 100 gram på 2 dagar. Han är så duktig min lilla kille. Jag är så stolt :)

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma melissa

vad skönt att han ökar så bra i vikt! kan inte föreställa mig oron... det var ju iaf något som vi slapp. allt gick så fort. nej, det kanske är sant att det inte ger så mycket tröst el lugn... hm. undrar bara om vi verkligen var på rätt sjukhus, om de fattade de rätta besluten... o vad gör vi om det händer igen? så, vilket sjukhus vet du har räddat det yngsta barnet som du vet? tänkte att du kanske vet en del om sådant... men kanske kan utelämna hur gammalt barnet var tills vidare... ? bra att du lät mig fundera över det. tack.

2008-11-10 @ 20:39:26
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0