There Is No Me, Without You.

"Moster", Filmmys, BVC, Synagis, 2mån kontroll, msn virus, dopkort.

I Helgen fyllde min "moster" (morbrors flickvän) år, 30år, så de blev lite fest där borta under kvällen. Aron lämnades hos Farmor och Farfar, eftersom vi tyckte att dopet var tillräckligt mycket människor, så helgen efter kunde han få lite lugn och ro och slippa mycket människor. Risken för RSvirus blir ju större och större. Jag saknade min lilla bebis när vi var borta, men det fanns ju kära lilla kusinen Ellen där att titta på och mysa lite med.
Ska bli så kul när Aron lär sig lika mycket som Ellen, Men hon är ju bara "egentligen" 3 månader äldre, känns konstigt att dom är lika gamla men han "egentligen" är yngre.

Efter vi kom hem därifrån så träffade vi Moa och Hennes pojkvän Sebastian. Vi hade bokat planer sen innan att ha lite myskväll med film, de tog även med sig vin så vi drack lite vin och kollade på Saw 4. Det blev lite snackandes också. När första filmen var slut funderade vi på om vi skulle se andra hyrda filmen men klockan var efter 2 så de blev ingen mer film. Vi pratade en stund.

Dagen efter gjorde vi inte så mycket, åkte och handlade, hämtade Aron, satt där borta en stund. Hade lite mys hemma sedan.

Igår var vi på BVC, Aron vägde 4400 gram, och var 54cm lång, sköterskan påpekade att Aron är väldigt lång, och jag kan ju helt utan att ljuga säga, Inte mitt fel. Helt och hållet pappas fel. Dom sa även att vi ska börja ge lactolos till Aron för att få igång magen. Än så länge inge resultat.
Vi har även bytt mat för att få igång magen så nu är det NAN1 som ges som mat.

Idag ringde en sköterska från 95F och berättade att nu har Aron fått recept på Synagis, medicinen han ska få mot RSvirus. Så nu är det bara vänta på samtalet när de ringer och berättar att Aron ska få det. Förhoppningsvis kan han få det när vi ska till Uppsala för 2 mån kontrollen. Vi ska på den, den 19e.

Annars vet jag ingenting speciellt som händer i veckan.
På fredag ska jag träffa Lena och hennes 2åriga son Alfons. Det ska bli kul, träffade ju henne i fredags men då utan sonen. Nu har hon sonen denna vecka så det ska bli kul.

Jag har fått nå dumt msn virus också, Idiotiska virus grejjer. Jag har inget virusprogram på datorn, det finns Norman nånting, så jag kan genomsöka datorn, men vi har ingen key till det. Människan som ägde datorn innan gav inte med det.  Men när jag genomsökte datorn hittade den inget virus, så det verkar inte påverka datorn iallafall, men skickar viruslänken till alla på min msn lista. Och ja jag var dum nog att klicka på en viruslänk. Kom på det för sent! Om någon vet hur man får bort det, SNÄLLA, berätta!

Har fått lite bilder från dopet av Moa, dom finns på bilddagboken. Jag orkar inte lägga upp dom här också.  Så ni får helt enkelt gå in där och titta.




Kommentarer
Postat av: Pyret

Men några fina kort blev det iaf trotts att kvaliten är så dålig :)

2008-11-06 @ 12:04:55
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0